دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
نشریه خانواده ایرانی «سلمی» به شماره هشتم رسید
شماره هشتم فصلنامه خانوادگی «سلمی» از نشریات مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق(ع) با پرونده ویژه کرونا و خانواده‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فصلنامه خانوادگی «سلمی» که از نشریات مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق علیه السلام است در شماره هشتم خود، پرونده ویژه ای را برای کرونا و خانواده‌ها تهیه کرده و با عنوان «آرام جان» گردآوری نموده است.

در این پرونده با نوشته‌ها و مصاحبه‌های مختلف، به ایده‌ها، تجربه‌ها و توصیه‌هایی اشاره نموده تا در این ایام کرونائی خانواده‌ها، راه‌های دستیابی به آرامش را یاد بگیرند و مرور کنند.

از جمله، در همین پرونده، «آرامش در زندگی مشترک» را از زبان حجت الاسلام عباسی ولدی می‌خوانیم. همچنین «در کدام خانه باید ماند؟» نوشته‌ای راهگشا برای روزهای «در خانه بمانیم» را پیش چشمان مخاطب قرار می‌دهد.

«قهرمان‌های پوشالی» عنوان بخشی است که به انگاره‌سازی انیمیشن‌های غربی در ساخت قهرمان دروغین برای بچه‌های مشرق زمین می‌پردازد.

در قسمت دیگری ذیل عنوان «کیمیا»، توصیه‌های بهداشتی و درمانی مورد نیاز خانواده‌ها را طرح می‌کند.در «دنده عقب» که موضوعات تاریخی را بررسی می‌کند به سرنوشت پر از تباهی "کلاهی"، عامل منافق انفجار حزب جمهوری اسلامی پرداخته می‌شود.

در صفحه «قند و عسل»، شیوه‌های تربیتی و مهارت آموزی کودکان را مورد توجه قرار داده و به خانواده‌ها در این حوزه پراهمیت، مشاوره می‌دهد. همچنین، چگونگی درست کردن «رز کاغذی» در بخش ترمه نشریه، به بانوان هنرمند آموزش داده شده است.

در بخش معرفی کتاب هم، کتاب «هنر رضایت از زندگی» نوشته حاج آقای پسندیده برای کتابخوانان توضیح داده شده است.بخش‌های خواندنی دیگری هم در نشریه به تناسب نیاز خانواده ایرانی تدارک دیده شده است.

کد خبر 10609
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار