جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
افتتاح جاده دسترسی حدفاصل کوی فرهنگیان تا انتهای باند فرودگاه

خارگ : با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، بخشدار، شهردار و مسئولین شهری جاده دسترسی حدفاصل کوی فرهنگیان تا انتهای باند فرودگاه شهدای خارگ افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به از پایگاه خبری جی کی نیوز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم از  اتحاد و همبستگی به عنوان رمز توسعه یاد کرد و گفت : با اتحاد و همبستگی که در جزیره خارگ وجود دارد کارهای خوبی در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی در منطقه خارگ در حال انجام است که این اتحاد و همبستگی می تواند رمز توسعه باشد. 

 اسدروز افزود: اراده و خواست همه مسئولین در جزیره خارگ هم همین رویکرد می باشد و نگاه آنها به توسعه یافتگی و پیشرفت منطقه معطوف می باشد .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : یکی از اهداف و استراتژی های شرکت پایانه های نفتی ایران به ویژه در جزیره خارگ کمک به توسعه منطقه و محیط پیرامونی است و این جاده از چند منظر می تواند حائز اهمیت باشد هم از دیدگاه پدافند غیرعامل که این جاده دسترسی به جاده اصلی را هموار می کند و هم  اینکه دسترسی به تاسیسات نفتی راحت تر و سریعتر می شود.

 اسدروز تصریح کرد: این پروژه  در دو فاز توسط مدیریت عملیات عمومی و با تکیه بر توان فنی پرسنل، امکانات و منابع موجود در پایانه نفتی خارگ با هزینه کرد 25 میلیارد ریال  انجام شد که با توجه به اینکه اجرای پروژه توسط مشاور 100 میلیارد ریال برآورد شده بود ، صرفه جویی به میزان 75 میلیارد ریال در برداشته است.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران ادامه داد: طول مسیر این جاده کمربندی حدود یک کیلومتر و به عرض ١٣ متر و  شانه خاکی در طرفین، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و کالورت‌های عرضی می باشد.

 

کد خبر 11094

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار