جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
بازدید رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از محل حادثه آتش سوزی پتروشیمی خارگ

خارگ : دوستان در این بازدید اظهار داشت آموزش کارگران راهکار کاهش حوادث ناشی از کار است .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : بنا به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در پی حادثه آتش سوزی در یکی از کارخانه های پتروشیمی خارگ که متاسفانه منجر به فوت دو نفر از کارگران در حین انجام کار گردید

 

ماشااله دوستان رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به محض اطلاع از موضوع به بیمارستان صنعت نفت مراجعه و جویای حال مصدومین حادثه شد . سپس با هماهنگی مسئولین شرکت پتروشیمی در محل حادثه حاضر و ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم متوفیان و پرسنل شرکت پتروشیمی از نزدیک در جریان وقوع حادثه قرار گرفت .

 

دوستان در این بازدید اظهار داشت آموزش کارگران راهکار کاهش حوادث ناشی از کار است . لذا تمام کارگران ملزم به آموزش های لازم و به روز در حرفه خود می باشند به همین خاطر رعایت نکات ایمنی همیشه مورد تاکید بازرسان کار بوده ، طبق مطالعات بعمل آمده حدود 90 درصد حوادث ناشی از کار به علت رفتارهای غیرایمن و خطاهای انسانی اتفاق می افتد . دوستان بیان داشت اساسی ترین کار جهت کاهش حوادث ناشی از کار افزایش رفتارهای ایمن و کاهش رفتارهای غیرایمن ، آموزش کارگران در زمینه رعایت نکات ایمنی و بهداشتی است . کارخانه پتروشیمی خارگ حداقل دارای 1166 کارگر بوده و به دلیل استقرار در منطقه استراتژیک جزیره خارگ در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

کد خبر 11312

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار