جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
احداث اسکله جدید تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی در جزیره خارگ

خارگ : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر درباره صدور مجوز احداث اسکله جدید تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی در جزیره خارگ پس از انجام بازدیدهای میدانی و کارشناسی‌های لازم توسط سازمان محیط زیست استان گفت: ضمن توجه جدی به مسائل زیست محیطی برای عملیاتی کردن برنامه ها و شاخص های این مهم باید اقدامات اساسی و مطلوبی نسبت به گذشته انجام شود.

به گزارش خارگ آنلاین، به منظور نظارت بر نحوه ی اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها و همچنین پایش زیست محیطی در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، نشستی با حضور مدیر منطقه و مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در ستاد منطقه برگزار گردید.
 
در این نشست نیک تاج، مدیر منطقه، با بیان لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات زیست محیطی و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی گفت: اجرای سیستم پایش و کنترل آلودگی، جایگزینی انرژی های پاک، توسعه و نگهداشت فضای سبز، آموزش و فرهنگ سازی، مدیریت و کنترل آلودگی هوا، مدیریت اصولی پساب و پسماند تولیدی و مدیریت منابع انرژی از شاخص های اصلی برای استقرار صنعت سبز در منطقه بوشهر است.
 
وی با بیان انجام نظارت برعملکرد و فعالیت‌های روزانه در تاسیسات جدیدالاحداث میعانات گازی عسلویه تاکید کرد: حفظ و صیانت سرمایه های مادی و طبیعی سرزمین سبز به منظور مدیریت صحیح محیط زیست بسیار ضروری است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر پس از بحث و تبادل نظر درباره صدور مجوز احداث اسکله جدید تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی در جزیره خارگ پس از انجام بازدیدهای میدانی و انجام کارشناسی‌های لازم توسط سازمان محیط زیست استان گفت: ضمن توجه جدی به مسائل زیست محیطی برای عملیاتی کردن برنامه ها و شاخص های این مهم باید اقدامات اساسی و مطلوبی نسبت به گذشته انجام شود.
 
در پایان مدیر کل محیط زیست استان ضمن حمایت از توزیع سوخت استاندارد و پاک در استان از تلاش بی وقفه منطقه بوشهر در این زمینه و رعایت امور مربوط به حفظ محیط زیست و بهره‌مندی صحیح  و مستمر از محیط زیست در تاسیسات تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر 12930

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار