شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
راه‌اندازی ۵ باشگاه پیشکسوتان آموزش‌وپرورش استثنایی دراستان بوشهر
بوشهر - رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از راه اندازی پنج باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصراله نوروزی صبح شنبه در آئین مجازی افتتاحیه باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان در مدرسه کوثر شهر بوشهر اظهار داشت: بهره مندی از تجارب ارزشمند بازنشستگان نقش مؤثری در اعتلای آموزش و پرورش خواهد داشت.

وی از راه اندازی پنج باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی در استان خبر داد و گفت: مدارس استثنایی کوثر بوشهر، توانا برازجان، مهر دشتی، ارم گناوه و رودکی آبپخش با توجه به فراوانی جمعیت به عنوان محل استقرار باشگاه پیشکسوتان انتخاب شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افزود: این مجموعه بیش از ۱۰۰ همکار بازنشسته دارد که شهرستان‌های بوشهر و دشتستان بیشترین سهم را از این تعداد دارا هستند.

نوروزی، یکی از اهداف اجرای این طرح را ارتقای منزلت اجتماعی پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی دانست و یادآور شد: پیشکسوتان با توجه به نقش راهبری و مشورتی بازوی کمکی بسیار خوبی برای آموزش و پرورش هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی با حضور بازنشستگان علاقه مند و با برنامه ریزی مدون شروع به کار خواهد کرد و فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و تفریحی برای بازنشستگان و همچنین دریافت ایده‌ها، روش‌ها و راهکارهای مدیریتی و آموزشی از این گروه برای تسهیل در روند آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه مدنظر خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با اعلام برگزاری جلسات منظم اعضای این باشگاه‌ها، تاکید کرد: مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در نشست‌های پیشکسوتان در این باشگاه به کارگروه استانی آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ می‌شود و در صورت قابلیت اجرایی، همکاری در زمینه انجام اقدامات لازم برای حصول نتایج صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 13146
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار