شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۱۲۸۴ هیئت استان بوشهر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت دارند
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت ۱۲۸۴ هیئت، کانون فرهنگی تبلیغی، تشکل قرآنی و شخصیت‌های تبلیغی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور عملیات فرهنگی حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مجموعه خاتم‌الاوصیاء در استان بوشهر در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در این عملیات هزار و ۲۸۴ مرکز وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر شامل ۹۴ روحانی مستقر، ۲۰ امام محله، ۱۰۰ مرکز قرآنی، ۷۰۰ هیئت مذهبی، ۷۰ کانون فرهنگی تبلیغی و ۳۰۰ نفر از مداحان عضو کانون مداحان استان مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری مؤثر و مطلوب این عملیات فرهنگی اجتماعی از ظرفیت شخصیت‌ها، مراکز و مجامع وابسته با سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان استفاده شده است.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امیدواریم در قالب این عملیات، برنامه‌ها و رویدادهای خوبی در زمینه کمک‌رسانی به اقشار ضعیف و کم‌درآمد و آسیب‌دیدگان از کرونا اتفاق بیفتد.

وی ابراز داشت: برگزاری نشست‌های درون سازمانی با همکاران، نشست مشترک با مجموعه خاتم الاوصیا جهت هماهنگی و اجرای نهایی برنامه‌ها، تهیه کار برگ اقدامات برنامه‌ها و برنامه‌ریزی بین دستگاهی بر اساس سند راهبردی عملیات از جمله اقداماتی بود که در راستای برگزاری مطلوب این عملیات در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: تشکیل و برگزاری جلسه کمیته‌های سه‌گانه، ابلاغ برنامه‌های اداره کل به شهرستان‌ها و توجیه آن‌ها، تقسیم کار برنامه‌ای بین همکاران و توزیع کارت‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه به پنج شهرستان دیر، دیلم گناوه، کنگان و جم از اهم اقدامات و محورهای این عملیات محسوب می‌شوند.

کد خبر 13402
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار