شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
فعالیت ۴۹۱ تیم در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر
بوشهر- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: ۴۹۱ تیم در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر فعال هستند.

مراد علی فولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۶۶ تیم مراقبتی، ۱۴۳ تیم حمایتی و ۱۸۲ تیم نظارتی مسئول اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر هستند.

وی از اجرای این طرح در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر از اول آذرماه خبر داد و تصریح کرد: در این مدت تیم‌های نظارتی نیز ۳۷۰ بازرسی مشترک انجام داده‌اند.

فولادوند با بیان اینکه در این مدت ۹۶ نفر از کسبه که پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نکرده‌اند اخطار دریافت کرده و چهار مورد نیز پلمب مغازه انجام‌شده است گفت: ۵۰۰ نفر از بسیجیان استان در تیم‌های مختلف به خصوص تیم‌های نظارتی و حمایتی سازماندهی و مشغول ارائه خدمت هستند.

وی بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی حاصل عقد یک تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و قرار است در قالب این طرح استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت محله و خانواده محور مورد ارزیابی قرار گیرند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: از اول آذر تاکنون ۱۷۴ میلیون ریال کمک نقدی و ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک معیشتی به نیازمندان مناطق مختلف استان بوشهر کمک‌رسانی شده است.

کد خبر 13503
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار