یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۷۰۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان دامغانی توزیع شد
دامغان- مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها دامغان با اشاره به توزیع ۷۰۰ پک مواد غذایی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان، گفت: ارزش این بسته‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

سپیده امامی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به توزیع ۷۰۰ پک مواد غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر دامغان، بیان کرد: ارزش هر پک توزیع شده ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۱۰۵ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در دامغان ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی و شوینده شامل تمیز کننده، پودر شستشو، مایع ظرف‌شویی و مایع دست‌شویی، سفید کننده و الکل به ارزش ۱۰۰ هزار تومان و با مجموع هزینه کرد ۲۰ میلیون تومان توزیع شده است.

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه دامغان با بیان اینکه این مؤسسه ۷۰ خانوار را از بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان تحت پوشش دارد، گفت: مقرری پرداختی ماهیانه به مدد جویان تقریباً بین دو الی سه میلیون تومان است.

امامی مقدم اضافه کرد: امروز در شرایط تحریم‌های اقتصادی و کرونا می‌بایست برای اقشار آسیب پذیر جامعه دستی به همت یاری بلند کرد که در این مهم خیران دامغانی همواره پیشتاز و پیش قدم کمک به نیازمندان بوده و هستند و تا امروز نیز اثبات کردند که برای مساعدت به اقشار نیازمند جامعه سر از پا نمی‌شناسند.

کد خبر 13618
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار