پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
خروج سامانه بارشی از استان بوشهر/ دمای هوا کاهش می‌یابد
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سامانه بارشی از استان خبر داد و گفت: دمای هوای استان بوشهر روند کاهش خواهد داشت.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه بارشی از استان و وزش بادهای شمالی نسبتاً شدید بر روی دریا و سواحل استان است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود با وزش این بادها و تداوم آن تا روز سه شنبه ضمن کاهش دما در سطح استان، دریا نیز به خصوص در سواحل مرکزی و جنوبی در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز در برخی مناطق جنوبی و شرقی استان گاهی افزایش ابر و به صورت پراکنده با احتمال بارش باران و رگبار و رعدوبرق و طی امشب و فردا در برخی نقاط استان وقوع پدیده مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل و بر روی دریا ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 13729
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار