یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
جهاد گران عرصه سلامت در قالب قرارگاه شهید سلیمانی افتخار آفریدند
شیراز- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: جهاد گران عرصه سلامت در قالب قرارگاه شهید سلیمانی توانستند نقش ویژه ای در بهبود سلامت جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر یکشنبه در جمع پرستاران بیان کرد: طرح قرارگاه شهید سلیمانی قبل از سایر نقاط کشور در استان فارس اجرایی شد و این قرارگاه توانست تجمیع کننده اقدامات تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باشد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی در طرح قرارگاه شهید سلیمانی با همکاری یکدیگر توانستند اقدامات خوبی را در راستای افزایش سلامتی جامعه انجام دهند و در این طرح شاهد بودیم که هدایت دانشگاه علوم پزشکی توانست نقش مهمی در ردیابی بیماران داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: شناسایی و ردیابی بیماران از جمله اهدافی اینکه در طرح قرارگاه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است و تمامی دستگاه‌های اجتماعی نیز در این طرح مشارکت داشته‌اند در این طرح ٢٠١ تیم تخصصی با حضور ۶٠٣ نفر در قرارگاه شهید سلیمانی حضور داشتند و اقدامات بهداشتی را در اختیار نیازمندان قرار دادند این در حالی است که ٩٨۶ تیم مراقبتی با نزدیک به سه هزار نفر عضو نیز در این قرارگاه اقدمات مراقبتی را انجام دادند.

او افزود: تیم‌های حمایتی نیز در قرارگاه شهید سلیمانی حضور داشتند و ٧٩۵ تیم با عضویت ٢ هزار و ٣٨۵ نفر سازمان یافته و اقدامات حمایتی را ارائه کردند البته بالغ بر ۵٣۴ تیم با عضویت دو هزار و١۴٠ نفر نیز در بخش نظارت بر واحدهای صنفی در این قرارگاه حضور داشتند.

به گفته سردار بوعلی در مجموع هشت هزار نفر در زمینه اقدمات حمایتی، نظارتی، عملیاتی و امدادی در قرارگاه شهید سلیمانی به بیماران دارای کرونا ویروس خدمت رسانی کردند.

کد خبر 13864
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار