پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
هواشناسی برای استان بوشهر پیش‌بینی بارش باران کرد
بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود یک سامانه بارشی از امروز تا جمعه شاهد وقوع بارش پراکنده باران در استان خواهیم بود.

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه بارشی به جنوب غرب، ناپایداری‌های جوی و دریایی بر روی خلیج فارس و در سطح استان افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: طی روزهای پنجشنبه تا اوایل وقت جمعه ضمن افزایش ابر، وقوع بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق بر روی دریا و برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: روزهای جمعه و شنبه به سبب وزش بادهای شدید شمال غربی، خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود طی روزهای جمعه تا روز یکشنبه دمای هوا در سطح استان به طور میانگین پنج تا ۱۰ درجه کاهش یابد.

شکوهی‌پور ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، از اواخر وقت افزایش ابر و وزش باد و در نواحی شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از بعد از ظهر به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در برخی ساعات بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 14075
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار