دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
از کشف ۲۳۳ کیلو تریاک در عسلویه تا توقیف مینی بیل هیدرولیکی قاچاق
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۲۳۳ کیلو تریاک در شهرستان عسلویه خبر داد.

سردار خلیل واعظی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید "مصطفی خمینی" شهرستان "عسلویه" با انجام تحقیقات شبانه روزی در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با ایجاد چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان های جنوبی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران این ایستگاه یک دستگاه کامیون کشنده حامل مواد مخدر که قصد عبور از ایستگاه ایست و بازرسی را داشت، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع "تریاک" که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف کالای قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو سمند و کشف مقادیری گردوی قاچاق به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران یگان امداد در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "دلوار – بندر ریگ" به یک دستگاه خودرو سمند، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۷۰۰ کیلو گرم "گردو" خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی،کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالا های قاچاق کشف شده را ۸۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

مینی بیل هیدرولیکی قاچاق در تنگستان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون ایسوزو و کشف یک دستگاه مینی بیل هیدرولیکی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان "تنگستان" خبر داد.

سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر عنوان کرد: مامورانتظامی شهرستان "تنگستان" در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، حین کنترل محور مواصلاتی آن شهرستان یک دستگاه کامیون اسیوزو حامل یک دستگاه مینی بیل هیدرولیکی را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط ماموران پلیس، مشخص شد مینی بیل هیدرولیکی فاقد اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و کشف مقادیری "لوازم یدکی موتورسیکلت" قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته، ماموران پاسگاه انتظامی "عامری" این فرماندهی در جاده خاکی اطراف روستای "عامری" طی یک عملیات ۲ دستگاه خودرو سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲۴ هزار و ۴۳۰ قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۵۰۰ ریال برآورد شده است، گفت: در همین رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری اعضای باند سرقت در دیلم

فرمانده انتظامی "دیلم" از دستگیری ۲ نفر اعضای باند سرقت محموله خودروهای عبوری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در تشریح این خبر افزود: در پی شکایت شخصی مبنی بر سرقت از خودروی وانت بار در حال حرکت؛ موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات میدانی در مسیر تردد خودروی شاکی از سمت "گناوه" به سمت شهرستان "دیلم" به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با ۴ نفر سرنشین مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از محرز شدن ارتکاب سرقت توسط سرنشینان خودروی پژو پارس، گشت های نامحسوس پلیس به صورت ویژه اقدام به کنترل مسیرهای احتمالی تردد خودروی موصوف کردند، افزود: ماموران موفق شدند خودروی سارقان را در یکی از مسیرهای فرعی شهرستان دیلم به صورت بلا صاحب رؤیت و کشف کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی، ۲ نفر از سارقان را شناسایی و پس ار هماهنگی با مقام قضائی آنها را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در یکی از استانهای همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و بازجویی های فنی به ارتکاب ۶ فقره سرقت محموله از خودروهای عبوری با همکاری ۲ نفر از همدستان خود اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرارگرفته و تلاش جهت دستگیری سایر همدستان متهمان در دستور کار می باشد.

انتهای پیام

کد خبر 14443
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار