یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۵۰۰ دانش آموز مرکزی در ایام کرونا به صورت حضوری تحصیل می‌کنند
اراک- استاندار مرکزی گفت: ۵۰۰ دانش‌آموز این استان به علت نبود دسترسی به شبکه اینترنت به صورت حضوری تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، اظهار کرد: آموزش و پرورش تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: لازم است برای مشارکت در تهیه تبلت دانش آموزان و تجهیزات الکترونیکی آموزشی، استانداری مرکزی نیز از محل اعتبارات ابلاغی، همچنین دفتر امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه استان اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز باید در جهت تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات از جمله تبلت و گوشی هوشمند تلاش کند. البته تجهیزات جز اموال آموزش و پرورش است و به صورت امانی در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

آقازاده خاطرنشان کرد: ۵۰۰ دانش آموز استان به علت عدم دسترسی به شبکه اینترنت با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه‌های بهداشتی در ایام کرونا، به صورت حضوری ادامه تحصیل می‌دهند.

وی افزود: به دلیل نفوذ مطلوب شبکه «شاد» در نقاط مختلف استان مرکزی، آموزش و پرورش این استان در این شبکه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری در این استان نیز از فرصت ایجاد شده برای توسعه شبکه اینترنت و مخابراتی در سطح استان مرکزی استفاده کند و از این ظرفیت پیش آمده، نیز بهره برداری مطلوب کند.

کد خبر 14494
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار