پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف در استان بوشهر طی امروز و فردا
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در استان بوشهر طی امروز و فردا خبر داد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا شاهد گذر موجی ناپایدار از جو استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: گذر این امواج ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط استان عمدتاً بر روی دریا را ایجاد می‌کند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی مناطق نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان بوشهر است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و عمدتاً بر روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و فردا و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در فراساحل در برخی ساعات ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 14907
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار