یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کیفیت خدمات سلامت در بخش‌های ارم و بوشکان ارتقا یابد
بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با تقویت زیرساخت‌ها، کیفیت خدمات سلامت در بخش‌های ارم و بوشکان ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه  بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بخش بوشکان اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این مناطق باید استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های ارم و بوشکان با مرکز استان و مرکز شهرستان فاصله زیادی دارند و باید امکانات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم مردم این مناطق فراهم شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی تاکنون در این زمینه انجام شده است و امیدواریم با تکمیل طرح‌های در دست اجرا و اجرای طرح‌های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

توسعه زیرساخت‌ها در بوشکان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز اظهار داشت: با تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت بخش بوشکان به تجهیزات مدرن پزشکی کیفیت خدمات سلامت در بخش بوشکان ارتقاء می‌یابد.

سعید کشمیری بیان کرد: با توجه به جمعیت شهر بوشکان و فاصله آن تا مرکز شهرستان، توسعه اتاق بستری و اتاق CPR می‌تواند اعزام بیماران را کاهش دهد و بیماران می‌توانند در کمترین زمان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با بازدیدهای که انجام‌گرفته، احداث یک مرکز بستر درمان در بخش بوشکان از نیازهای اساسی این بخش محسوب می‌شود و امیدواریم با پیگیری و تلاش مسئولین شهرستان این امر مهم محقق شود تا ضمن عدالت در سلامت، کیفیت خدمات سلامت نیز در این بخش ارتقا یابد.

کشمیری گفت: تأمین تجهیزات پزشکی مانند ECG و مانیتورینگ قلبی، دستگاه اتوکلاو، آمالگاماتور، ژنراتور و اتوآنالایزر جهت مراکز خدمات جامع سلامت بخش بوشکان در دستور کار قرار گرفته و با تأمین اعتبار در اسرع وقت در اختیار این مراکز قرار خواهد گرفت.

توسعه آزمایشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت بوشکان و کلمه خبر داد و گفت: با تجهیز این آزمایشگاه به دستگاه‌های جدید قطعاً خدمات بیشتر و تخصصی‌تر در زمینه آزمایشگاهی به مردم ارائه خواهد شد.

کشمیری بهسازی و توسعه فضای فیزیکی و اتمام پروژه پانسیون پزشکان مرکز بوشکان و همچنین پروژه نیمه‌تمام مرکز جدید کلمه را از اولویت‌های بخش بهداشت و درمان در این بخش عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر اتمام این پروژه و به بهره‌برداری رسیدن آنها در کمترین زمان ممکن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین از پیگیری و خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز به دستگاه دسی شوک و ونتیلاتور توسط نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی جهت پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ بوشکان خبر داد.

در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و جمعی از مسئولین بخش ارم و بوشکان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

کد خبر 15144
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار