جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تجهیز مطلوب بیمارستان دماوند در ایام کرونا نتیجه وحدت مسئولان است
دماوند- رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با اشاره به اینکه این بیمارستان کمترین تعداد فوتی کرونا را داشته است گفت: تجهیز مطلوب بیمارستان سوم شعبان دماوند در ایام کرونا نتیجه وحدت مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مسلمی فرد، عصر چهارشنبه در نشست مدیریت بیماری کرونای دماوند که با حضور مسئولین برگزار شد اظهار داشت: حمایت مسئولین شهرستان دماوند در دوران مبارزه با کرونا ستودنی است.

مسلمی فرد افزود: خوشبختانه با پیگیری و مساعدت فرماندار دماوند، بیمارستان سوم شعبان مشکلی از لحاظ ژنراتور برق و دستگاه اکسیژن‌ساز ندارد این در حالی است که در زمان آغاز شیوع کرونا، بیمارستان سوم شعبان دارای ۱۲ کپسول اکسیژن بود، اما با مساعدت مسئولان شهرستان، در حال حاضر تعداد ۱۴۰ کپسول اکسیژن ساز در این بیمارستان موجود است.

وی بیان داشت: بیمارستان سوم شعبان علی‌رغم بحران، با آبادانی همراه بوده و شرایط مناسب‌تری نسبت به قبل دارد که مرهون اتحاد مسئولان شهرستان است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: از نظر خدمات سلامت، بیمارستان سوم شعبان دماوند در بین بیمارستان‌های دانشگاه شهید بهشتی، جز بیمارستان‌هایی است که کمترین تعداد فوتی را داشته است.

مسلمی فرد گفت: با توجه به فروکش شیوع کرونا، مراجعات روزانه به صورت متوسط ۶ الی ۷ نفر است و در حال حاضر ۱۷ نفر در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند که تعداد ۵ نفر کرونا مثبت بوده و مابقی مشکوک هستند و ساده انگاری در خصوص کرونا، آغاز موج چهارم را رقم میزند و موجب افزایش آمار مبتلایان خواهد شد.

کد خبر 15943
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار