شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
زیرساخت‌های آموزشی شهرستان دشتستان باید تقویت شود
بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های آموزشی شهرستان دشتستان باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بعد از ظهر شنبه در نشست نشست شورای آموزش و پرورش آب‌پخش اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات حوزه آموزش در شهرستان دشتستان تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پایه توسعه و قدرت کشور آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که هر آنچه از دست بر آید برای رشد و ترقی این نهاد انجام خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در توسعه کشور تصریح کرد: همه باید برای رفع مشکلات آموزش و پرورش دست به دست هم دهیم از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای توسعه آن استفاده کنیم.

رضایی با اشاره به اهمیت برقراری عدالت آموزشی و نتایج مثبت آن در جلب رضایت عمومی مردم، ادامه داد: با منابع محدود آموزش و پرورش رسیدن به تمام اهداف مورد نظر امکان پذیر نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بهره گیری از کمک‌های مردمی و خیرین و مشارکت‌های اولیا دانش آموزان یک ضرورت است و برای رفع مشکلات باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش به بررسی مشکلات فرهنگیان حوزه انتخابیه دشتستان پرداخته و بر لزوم تلاش برای بهبود کیفیت آموزشی و تقویت زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز تاکید کردیم.

رضایی بر نوسازی و تجهیز مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، نوسازی ناوگان حمل نقل ادارات چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، امکانات رفاهی و معیشتی برای رفاه حال نیروی انسانی را از دیگر مسائل مهم برشمرد.

علی تنگ ارمی بخشدار آب‌پخش نیز در این نشست خواستار مشارکت مردمی و همراهی تمام اولیا برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شد و گفت: باید همه ظرفیت‌ها برای توسعه امکانات و رفع مشکلات استفاده شود.

اکرم پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز با اشاره به برخی از مشکلات اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان استان و شهرستان برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 16135
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار