شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کشاورزان دشتستان حمایت شوند/ لزوم جبران خسارت‌ها
بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان خواستار تسریع در بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان شد و گفت: انتظار می‌رود خسارت‌های کشاورزان دشتستان جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: طی دهه مبارک فجر امسال ۱۸۰ پروژه با اعتبار ۷۶۴ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۱۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۳ میلیارد ریال خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، کشاورزی، راه و … افتتاح و یا آغاز می‌شوند.

فرماندار شهرستان دشتستان خواستار فضاسازی مناسب برای ایام دهه فجر در سطح شهرها و روستاها و همچنین ادارات شد و بیان کرد: تعامل و همراهی با رسانه‌ها باید به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار مسئولان باشد.

وی خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم شد و افزود: باید از فرصت‌ها به بهترین شکل برای ارائه خدمات به مردم استفاده شود و مشکلاتی که با همدلی و همراهی و هماهنگی قابل حل است، رفع شوند.

نوروزی به انتخابات ۲۸ خردادماه سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا انتخاباتی قانونی، سالم، با امنیت بالا و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون در ۹ شهر و ۹۷ روستای استان ۳۶۸ عضو شورای شهر و روستا داریم، اضافه کرد: در دوره گذشته انتخابات شورای شهر و روستای استان سه هزار و ۷۹۰ نفر کاندیدا شده بودند.

فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان در روزهای اخیر شرایط خوبی از نظر کرونا داشته است، گفت: در استان و شهرستان شاهد خیز آرام کرونا هستیم و این یک زنگ خطر است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در دشتستان در حال کاهش است، ادامه داد: ادارات و بازاریان باید مراقب باشند چراکه عادی‌انگاری در این زمینه باعث خطر بزرگی می‌شود.

کد خبر 16214
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار