شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
دشتستان به حق خود نرسیده است/ انتقاد از عملکرد بانک‌ها
بوشهر - نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توزیع اعتبارات در استان بوشهر باید به صورت عادلانه باشد، گفت: شهرستان دشتستان به حق خود نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر گرفتار کرونا هستیم ولی این شرایط نباید باعث کمرنگ‌برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر شود.

وی به حادثه سیل آذرماه در دشتستان اشاره کرد و با تقدیر از تلاش‌های مردم برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده ادامه داد: تلاش و پیگیری بسیار زیادی را داشتیم تا خسارت‌های سیل جبران شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها بازسازی شوند تصریح کرد: باید به گونه‌ای مدیریت و اقدام شود که در آینده شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

وی مصوبه دولت برای جبران خسارت‌های سیل در دشتستان را مطلوب و خوب ندانست و ادامه داد: انتظار می‌رود شاهد تسریع در تخصیص این اعتبارات در استان باشیم و خسارت‌ها جبران شود.

رضایی با انتقاد از وضعیت توزیع اعتبارات در استان بوشهر بیان کرد: سهم دشتستان از اعتبارات استان بوشهر به اندازه گستردگی، جمعیت و وسعت آن نیست و باید در این زمینه عدالت برقرار شود.

وی تصریح کرد: در حالی حرف از عدالت در توزیع اعتبارات می‌زنند که وضعیت راضی‌کنده نیست و حق دشتستان به خوبی داده نمی‌شود. بعضی بخش‌های دشتستان بیش از برخی شهرستان‌ها جمعیت و وسعت دارند ولی اعتبارت کمی به آنها می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشتستان به حق خود نرسیده است، افزود: باید در توزیع اعتبارات نگاه بهتری به شهرستان دشتستان صورت گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان در زمینه کرونا بهتر شده است، خاطرنشان کرد: همه باید برای تأمین سلامتی خود و دیگر مردم مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارها نیازی به بودجه و اعتبار ندارد افزود: یکی از کارها روال اداری است که باید با مردم همکاری شود و از مسائل و مشکلات مردم گره‌گشایی شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سند مالکیت مردم در برخی نقاط دشتستان تاکید کرد: مردم برای گرفتن سند زمین‌هایی که چند دهه در آن کشاورزی کرده و یا زندگی می‌کنند، مشکل دارند؛ این مشکل سندها باید یک بار برای همیشه حل شود.

وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها، تاکید کرد: باید تعامل و همکاری بیشتری با کارآفرینان و تولیدکنندگان صورت گیرد و بانک‌ها یاری‌گر این افراد باشند.

رضایی گفت: ظلم بانک‌ها در حق مردم پذیرفتنی نیست؛ برخی بانک‌ها چند برابر مبلغ وام از وام‌گیرنده پول می‌گیرند. روال کارشناسی‌ها نیز مورد گلایه و انتقاد مردم است.

کد خبر 16215
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار