یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
پرداخت ۹۰ درصد درخواست‌های تسهیلات کرونایی در استان بوشهر
بوشهر- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۹۰ درصد درخواست‌های تسهیلات کرونایی در این استان خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون ۷۱ میلیارد تومان درخواست تسهیلات حمایتی مربوط به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر به بانک‌های عامل داده شده است.

وی تصریح کرد: ۶۳ میلیارد تومان از تسهیلات حمایتی مربوط به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت‌شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای حمایت از پنج هزار و ۶۲۶ نفر پرداخت شده است گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۲ هزار و ۶۸۹ واحد کارگری پرداخت شده است.

کشاورزی اضافه کرد: کل اعتبارات مرحله پنجم اشتغال پایدار روستایی ۳۰۴ میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص داده شده و از این میزان تاکنون ۲۹۸ میلیارد تومان انعقاد قرارداد و پرداخت انجام شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با پرداخت این میزان اعتبار چهار هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر ایجاد می‌شود.

کشاورزی در خصوص اقدام ملی مسکن کارگران گفت: یک هزار و ۵۰ نفر از متقاضیان کارگری و بازنشسته استان پس از استعلام از سامانه‌های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است.

کد خبر 16246
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار