شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
نیازهای اساسی مردم تامین شود/ این صف‌ها شایسته و زیبنده نیست
بوشهر - امام جمعه موقت بوشهر خواستار تامین نیازهای اساسی مردم شد و گفت: قرار گرفتن مردم در صف برای تامین کالاهای مورد نیاز زیبنده و شایسته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت روز زن و تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا اظهار داشت: اسلام تاکید ویژه‌ای بر فروتنیع تواضع و خضوع در مقابل مادر دارد.

وی با بیان اینکه احترام و تکریم مادر باعث سعادت در دنیا و آخرت می‌شود خاطرنشان کرد: دشمن تلاش ویژه‌ای برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها قرار دارد و مادر به عنوان کانون خانواده مورد هدف دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته است.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: مراسم جشن بزرگ چهل‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی با شکوه در همه نقاط استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم در ایام دهه فجر در کنار مسئولان نقش آفرینی کنند و با آذین‌بندی، فضای شهر، محلات، کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر حال و هوا و رنگ و بوی ایام‌الله دهه فجر بدهد.

جمالی با بیان اینکه همه مسئولان باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش ویژه‌ای داشته باشند، افزود: دغدغه مسئولان باید خدمت به مردم باشد و برای تأمین نیازهای اساسی مردم تلاش گسترده داشته باشند.

وی تصریح کرد: اینکه مردم برای تهیه ضروریات اولیه زندگی خود در صف بایستند قابل قبول نیست چراکه متأسفانه شاهد هستیم هر روز یکی از اقلام مورد نیاز مردم کم می‌شود و این مهم چیزی جز سو مدیریت نمی‌تواند این مشکل ایجاد کند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توجه مسئولان در تأمین نیازهای اساسی مردم افزود: مسئولان باید با جدیت و تلاش بیشتری نسبت به مطالبات مردم اقدام کنند و اگر مسئولی توانایی این کار ندارد، زمینه را برای حضور شخص دیگری را فراهم کند.

وی با بیان اینکه عبور از فتنه‌ها، گرفتاری‌ها و مشکلات به سبب رابطه امام با امت محقق شده و هم اکنون برقرار است ادامه داد: هیچ تفاوتی نمی‌کند که امروز در آمریکا کدام حزب بر سر قدرت قرار دارد و اینکه عده‌ای بخواهند رنگ و لعاب، نقش و نگار بر چهره بزنند، ماهیت قضیه را تغییر نمی‌دهد، چراکه دشمن اصلی ما آمریکا است.

کد خبر 16494
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار