شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در بوشهر/ از تردد غیرضروری پرهیز شود
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بروز و نفوذ گرد و خاک طی امروز و فردا در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا اوایل روز سه شنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی بر روی خلیج فارس دریا به خصوص در سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال بروز و نفوذ گرد و خاک طی امروز و فردا در برخی نقاط استان خاطرنشان کرد: بررسی آخرین تصاویر ماهواره هواشناسی نشان دهنده وقوع گرد و غبار و کاهش دید افقی در جنوب خوزستان و شمال غرب خلیج فارس (کشور کویت) است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به وزش باد شمال غربی، احتمال نفوذ گرد و غبار از این مناطق به روی شمال خلیج فارس و سواحل و مناطق شمالی استان و در پی آن کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به تداوم این وضعیت از ظهر امروز تا ظهر فردا اضافه کرد: شمال خلیج فارس و برخی نقاط در نیمه شمالی استان تحت تأثیر گرد و غبار و احتمال کاهش دید افقی قرار خواهد گرفت.

مساعدی از احتمال آلودگی و کاهش کیفیت هوا خبر داد و افزود: توصیه می‌شود که از تردد غیر ضروری در سطح شهر برای عموم بویژه برای کودکان، سالمندان و بیماران خودداری شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود احتیاط لازم در ترددهای برون شهری و دریایی انجام شود.

کد خبر 16571
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار