شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
پنجشنبه‌های جهادی همراه با مسئولان در استان بوشهر اجرایی می‌شود
بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در روزهای آینده طرح پنجشنبه‌های جهادی همراه با مسئولین را در استان بوشهر اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح یکشنبه در نشست مشترک با دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرای فرمان امام (ره) با تبریک فرارسیدن دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: تقارن ایام‌الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (س) برای همه ما ایرانیان خوش یمن بوده و شایسته است این دهه مبارک را با شادی‌های فاطمی همراه باشد.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت است، ادامه داد: این دوره در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران و همچنین زنان و مردان غیور بوشهری علیه ظلم و بی‌عدالتی طاغوت و طاغوتیان در تاریخ بشریت برجسته بوده و به هیچ‌وجه از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

درویشی افزود: انقلاب ایران اسلامی با تأسی از حماسه عظیم حسینی، بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده و با وجود هجمه‌های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراث گران‌قدر خود پاسداری می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت سنت حسنه مردم‌داری، همراه با مردم بوده و خود را همواره مدیون ولی‌نعمتان خود می‌داند و می‌کوشد که در خدمت‌گزاری شایسته، کوتاهی نکند.

درویشی خاطرنشان کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسلماً، مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی و به ویژه هم مردم شهیدپرور استان بوشهر، با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و حضور حداکثری در صحنه و تکیه بر توان داخلی کشور، روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی خواهند دمید.

افتتاح موزه منطقه‌ای خلیج فارس

وی بابیان اینکه مردم تا پای جان از انقلاب دفاع خواهند کرد، اضافه کرد: صاحب این انقلاب مردم هستند و اگر خطری از سوی دشمنان برای کشور پیش آید خود مردم نیز تا پای جان از دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد.

درویشی با تأکید بر اینکه مسئولین نیز باید برای مردم تا پای جان خدمت کنند، بیان داشت: سعی کرده‌ایم در خدمت‌رسانی به مناطق محروم، رفع محرومیت، حمایت از رونق تولید و اشتغال خانواده‌های بی‌بضاعت برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی در راستای رونق تولید و جهش تولید، پروژه‌هایی از این محل شروع‌شده که پروژه موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس، بیمارستان شهدای هسته‌ای و…از این ردیف تأمین اعتبار شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس پس از تأمین اعتبار، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  با اشاره به اینکه این سازمان در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان فعالیت‌های مهمی داشته، گفت: در روزهای آینده پنجشنبه‌های جهادی همراه با مسئولین را در استان بوشهر اجرایی خواهیم کرد.

کد خبر 16624
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار