شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تامین آب پایدار در استان بوشهر دنبال می‌شود/ توسعه آبشیرین‌کن‌ها
بوشهر - استاندار بوشهر از توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای تامین پایدار آب شرب مورد نیاز در استان طرح‌های متعددی را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی یک آب‌شیرین‌کن در بوشهر اظهار داشت: بخش عمده آب شرب مصرفی استان بوشهر از طریق استان‌های همجوار تأمین می‌شود که تلاش داریم زمینه تأمین آب شرب پایدار در استان فراهم شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن شماره چهار بوشهر افزود: تلاش می‌شود این پروژه تا قبل از تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر از توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای تأمین پایدار آب شرب مورد نیاز در استان طرح‌های متعددی را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: ظرفیت این آب‌شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعب در شبانه روز با خط انتقال به طول پنج کیلومتر است و قرار است سال آینده افتتاح شود، هزینه اجرای این پروژه ۲۴۳ میلیارد تومان خواهد بود.

عبدالحمید حمزه‌پور اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال هفت پروژه آب و فاضلاب در استان بوشهر به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

در نخستین روز دهه فجر با حضور گراوند استاندار و معاونان سیاسی و عمرانی استانداری و شماری از مسئولان عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن شماره ۴ بوشهر آغاز شد.

کد خبر 16638
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار