یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
٣۵٠٠ وسیله گرمایشی و سرمایشی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد
بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع سه هزار و ۵۶۰ وسیله سرمایشی و گرمایشی در سال جاری میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست با مسئولین استان بوشهر اظهار داشت: مددجویان مناطق محروم در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از وضعیت زندگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن در مناطق برخوردار و محروم و مرزی استان، بیش از دو هزار و ۲۰ دستگاه آبگرمکن با اولویت مددجویان مناطق محروم توزیع شده است.

لطفی ادامه داد: همچنین در طول زمستان امسال تعداد ۵۰۰ دستگاه بخاری نیز در میان مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: در زمینه وسایل سرمایشی نیز تعداد هزار و ۴۰ دستگاه یخچال در اختیار مددجویان محترم و معزز قرارگرفته است.

لطفی اظهار داشت: به عنوان کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت، از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۵۶۰ وسیله سرمایشی و گرمایشی با اولویت نیازمندان ساکن در مناطق محروم و مرزی توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن قدردانی از مساعدت‌های مردم نیکوکار و نوع‌دوست هم استانی در زمینه کمک به تأمین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت: بخشی از اعتبارات هزینه شده برای تهیه این لوازم ضروری زندگی از اعتبارات دولتی و بخشی دیگر نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های انسان دوستانه هم استانی‌های عزیز تأمین‌شده است.

کد خبر 17133
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار