پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
زنان ایرانی مشارکت بالایی در بازسازی عتبات عالیات دارند
بوشهر - مدیر امور خواهران ستاد عتبات عالیات کشور گفت: زنان ایرانی مشارکت بالایی در حوزه فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرناز بیگی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در بوشهر اظهار داشت: مدیریت امور خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات در همه استان‌ها فعال شده است و مسئولان این مدیریت منصوب شده‌اند.

وی بر تلاش و همکاری مدیریت امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات با دستگاه‌ها، سازمان‌ها تابعه استانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و تلاش مضاعف زمینه افزایش مشارکت‌های مردمی فراهم شود.

مدیر امور خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه بانوان ایرانی مشارکت قابل توجهی در اهدای نذرها دارند افزود: طرح بنای نور با هدف روان سازی در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات به عنوان یک طرح مشارکتی برای جمع‌آوری نذرهای مردمی اجرا شده است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق در نجف، کاظمین، سامرا و کربلا خاطرنشان کرد: توسعه فضای حرم‌ها از جمله ساخت صحن حضرت زهرا (س) در دستور کار این ستاد است.

بیگی همچنین از آغاز عملیات اجرایی صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: همه این بناها با معماری ایرانی اسلامی و کارگران و مصالح ایرانی احداث شده است.

وی با اشاره به اهمیت بالای گسترش فضای صحن‌های بقاع متبرکه به عنوان پایگاه قدرتمندی برای شیعه تاکید کرد: این اقدامات اهمیت بسیار زیادی دارد و در آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.

کد خبر 17214
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار