پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
۲۴ هزار میلیارد تومان به دهیاری‌ها پرداخت شد
بوشهر- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پرداخت ۲۴ هزار میلیارد تومان به دهیاری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه بدن‌سازی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای بهربخش شبانکاره اظهار داشت: ۲۸ هزار میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها تخصیص‌یافته بود.

وی اضافه کرد: گسترش و عمق‌بخشی فعالیت‌های دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی همراه با آموزش و آگاه‌سازی مردم ضروری و مورد تأکید است.

قربانی با بیان اینکه در هشت سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از ۸۱ هزار پروژه کوچک و متوسط در روستاهای کشور اجرا و به بهره‌برداری رسید افزود: از محل مالیات بر ارزش افزوده سالانه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شوراهای روستایی استان بوشهر کمک می‌شود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: بر اساس مطالعات انجام‌شده مشکلات در روستاها به سبب اشتغال و درآمدهای روستایی است که در این راستا برنامه‌های مهم اشتغال‌زایی و کارآفرینی تدوین و عملیاتی شده است.

قربانی خدمات ۴۲ ساله انقلاب به روستاها و مناطق محروم را کم‌نظیر و بی‌نظیر دانست و گفت: مهاجرت جمعیت از روستاها به شهرها باعث ایجاد بروز مشکلات در بخش‌های اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

کد خبر 17252
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار