جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تکمیل جاده ساحلی گناوه - ریگ/ وضعیت ورودی شهر بهبود می‌یابد
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: جاده ساحلی ریگ - گناوه یکی از طرح‌های مهم در این شهرستان است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با سرعت بالایی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پل شهید سلیمانی گناوه گفت: گناوه نامی آشنا برای ملت ایران است و متناسب با این نام باید در جهت توسعه این شهرستان اقدام کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بندر گناوه در عرصه‌های گردشگری و تجاری افزود: پل شهید سلیمانی ظرفیت جدیدی برای توسعه گردشگری گناوه ایجاد کرده است.

استاندار بوشهر با قدردانی از شورا و شهرداری گناوه اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات گناوه ورودی این شهر بود که عملیات اجرایی ساماندهی ورودی در این زمینه در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: تعهد دیگر ما به گناوه تکمیل جاده ساحلی ریگ به گناوه است که این پروژه مهم را هم تکمیل خواهیم کرد.

استاندار بوشهر گفت: همه این طرح‌های مهم عمران شهری در گناوه در شرایط سخت مالی و تحریم‌ها عملی شد و این مشکلات و تنگناها مسئولان را مقابل دشمنی‌ها تسلیم نکرد.

گراوند یادآور شد: کسانی که در آمریکا منتظر مذاکره با ایران بودند با ذلت و خواری رفتند و به تاریخ پیوستند، مردم ما شرایط سختی را تحمل کردند و با غیرت خود سردمداران استکبار را به زانو در آوردند.

کد خبر 17253
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار