پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
زنان در استان بوشهر جایگاه فوق‌العاده‌ای دارند
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه ویژه زنان در استان بوشهر، گفت: در صیانت از زنان نباید غفلت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با اعضای ستاد عتبات عالیات استان بوشهر و امور بانوان این نهاد اظهار داشت: زنان قشر عظیمی از جامعه هستند، که نقش اساسی در جامعه و خانواده ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: هر تلاشی برای دین خداوند در قالب‌های مختلف از جمله ترویج فرهنگ ائمه اطهار (ع) انجام می‌شود خداوند چند برابر در دنیا و آخرت پاداش می‌دهد که فعالیت اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات در این راستا است

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات را در راستای اعتلای نام خداوند متعال دانست و تصریح کرد: افرادی که در این مسیر کار می‌کنند از برکات مهمی برخوردار می‌شوند.

امام جمعه بوشهر افزود: بانوان استان بوشهر مؤمن، متدین، علاقه‌مند به اهل‌بیت (ع) و مراسم ائمه اطهار (ع) هستند و در استان بوشهر زنان جایگاه فوق‌العاده‌ای دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد: محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در تمام مردم استان بوشهر به ویژه بانوان متبلور است که روحیه مردمی اعضای ستاد عتبات عالیات جاذبه‌ای خاص و ویژه‌ای ایجاد کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خدمات ستاد عتبات بازسازی عالیات قابل‌تحسین است گفت: فعالیت در این ستاد در بخش‌های مختلف جامعه تأثیرگذار است و بر روی اصلاح جامعه بسیار اثرگذار هستند.

صفایی بوشهری گفت: جذب و هدایت در مسیر انقلاب را یکی از ویژگی‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: جذب، هدایت در مسیر مکتب اهل‌بیت (ع) و ولایت از خصوصیات ستاد بازسازی عتبات عالیات است که ظرفیت فوق‌العاده‌ای است.

کد خبر 17254
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار