جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
۴۵ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و اجرا شد
گناوه- فرماندار گناوه گفت: ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه پل سردار شهید سلیمانی به عنوان پروژه نمادین شهرداری گناوه با حضور استاندار بوشهر افزود: علیرغم همه محدودیت‌ها و تنگناهایی موجود کارهای خوبی به ویژه در حوزه عمران شهری در این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: از هفته دولت سال جاری تا دهه فجر امسال، تعداد ۴۵ پروژه عمرانی با رقم اعتباری ۱۲۰ میلیارد تومان آماده افتتاح هستند یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: از مجموع ۴۵ پروژه آماده شده در دهه فجر امسال، ۳۸ پروژه افتتاحی و هفت پروژه آغاز عملیات اجرایی است.

وی تصریح کرد: ادامه و تکمیل طرح فاضلاب شهر گناوه به طول ۱۶ کیلومتر با اعتبار که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، ۲۵۰۰ مشترک را پوشش می‌دهد و گام مؤثری در راستای سالم سازی محیط شهری گناوه است.

مهرجو یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از محل ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده به روستاهای دارای دهیاری شهرستان برای انجام کارهای عمرانی واریز شده است.

وی گفت: به موازات توجه به روستاها از محل ماده ۳۸، قریب به ۳۶ میلیارد تومان به دو شهر گناوه و بندر ریگ برای کمک شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌ها اختصاص یافته است.

امام جمعه گناوه در این آئین با تبریک دهه فجر و با تقدیر از تلاش‌های همه مسئولان گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان کارها و پروژه‌های خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: پ امید است با کمک و همیاری مسئولان استان و شهرستان سایر پروژه‌های شهرستان از جمله پل ورودی شهر و جاده گناوه به ریگ نیز تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امروز دشمنان در تلاشند تا مردم را نسبت به نظام و مسئولان ناامید کنند و همه باید بکوشند روح امید را در جامعه احیا و ایجاد کنیم و با امید است که می‌توان گام‌های بلند و والایی برداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این آئین گفت: دوره پنجم شورای اسلامی شهر گناوه از ابتدای کار خود برنامه‌های مدنظر را به صورت کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی، مبلمان شهری، خدماتی، رفاهی و گردشگری به منظور اعتلا و توسعه شهر مصوب و جهت اجرا به شهرداری ارائه کرده است.

روح الله ملک زده افزود: تکمیل و بهره برداری پل سردار شهید سلیمانی و پل ورودی شهر گناوه از مهمترین دغدغه‌های شورای اسلامی شهر گناوه بود که پل سردار شهید سلیمانی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پل ورودی شهر گناوه نیز قبل از تعطیلات نوروز به بهره برداری برسد.

وی گفت: احداث پل در مسیر جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه در کوی بعثت نوروزآباد و محله امید در دستور کار قرار گرفته است که نقش بسزایی در راه ارتباطی و گسترش حوزه گردشگری و شهری دارد.

افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی (پل خور) گناوه به عنوان پروژه نمادین شهرداری گناوه، مدرسه ۶ کلاسه دخترانه شهید احمدزاده روستای چهار روستایی از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از پروژه‌های افتتاحی و توسعه و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب مناطق ساحلی و شیلات گناوه به طول ۱۶ کیلومتر، برای استفاده ۲۵۰۰ مشترک و پست برق رود حله، از پروژه‌های اجرایی در نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه است.

کد خبر 17267
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار