جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
سلاح و تجهیزات سالن‌های تیراندازی در استان‌ها تقویت می‌شود
بوشهر - رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سلاح و تجهیزات سالن‌های تیراندازی در استان‌ها تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دادگر عصر دوشنبه در مراسم افتتاح سالن تیراندازی شهدای مقاومت عسلویه، تیراندازی را از ورزش‌های مورد توجه اسلام دانست و اظهار داشت: پیامبر اسلام به این ورزش سفارش کرده و از مسلمانان خواسته به فرزندان خود تیراندازی بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی در کشور روند رو به رشدی طی می‌کند اضافه کرد: در سال ۹۸ توانستیم شش سهمیه ارزشمند المپیک را کسب کنیم که در ۷۰ سال گذشته بی نظیر بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما با کسب این تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک در صدر قرار گرفتند و در حال حاضر در ورزش تیراندازی از کشورهای صاحب نام هستیم. حتی از برخی از کشورهای اروپایی بالاتر هستیم.

دادگر تصریح کرد: زیرساخت‌های این رشته در استان بوشهر خوب است و استان بوشهر در میان استان‌های کشور در رتبه‌های بالای این ورزش قرار دارد و استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: با افتتاح سالن تیراندازی عسلویه یک گام دیگر برای رشد و تقویت زیرساخت‌های این ورزش در استان برداشته شده و این سالن می‌تواند برای برگزاری مسابقات و اردوهای استانی و ملی و شرکت‌های مستقر در این منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: استان بوشهر در آینده می‌تواند به یکی از قطب‌های تیراندازی بویژه در اهداف پروازی در کشور تبدیل شود.

دادگر در این سفر سه قبضه سلاح دولول به هیأت تیراندازی استان بوشهر اهدا کرد و آمادگی خود را برای تأمین سلاح و تجهیزات سالن‌های تیراندازی استان بوشهر و شهرستان عسلویه اعلام کرد.

توسعه فعالیت‌های ورزشی در عسلویه

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت از حضور رئیس فدراسیون تیراندازی کشور به استان بوشهر و شهرستان عسلویه استقبال کرد و گفت: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های ورزشی پیشرفت‌های خوبی داشته و طرح‌های نیز در دست اجرا دارد.

احمد بهروزیان فرد ادامه داد: به خاطر وجود این زیرساخت‌ها استان بوشهر از آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی در بسیاری از رشته‌های ورزشی برخوردار است.

وی، زیرساخت‌های ورزشی شهرستان عسلویه را در سطح خوبی ارزیابی کرد و افزود: فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان رو به رشد است. هیئت‌های ورزشی این شهرستان فعال هستند و امیدواریم با افتتاح سالن تیراندازی این شهرستان شاهد کشف استعدادها و کسب رتبه‌های استانی و ملی از تیراندازان این شهرستان باشیم.

کد خبر 17270
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار