پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
ابلاغ بخشنامه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی
ایسنا/بوشهر بخشنامه حذف دفترچه درمانی و استفاده از کارت ملّی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی ابلاغ شد.

با توجه به فراهم شدن امکان ارایه خدمات در بستر الکترونیک برای تمامی پزشکان و ارایه‌کنندگان خدمات تشخیصی و درمانی ،چاپ دفترچه‌های درمانی جدید از اول اسفند ماه سال ۱۳۹۹ متوقف می‌شود.

بر اساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفندماه سال‌ ۱۳۹۹ صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند و در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی و درمانی الزامی به ارائه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست.

در طرح نسخه‌نویسی الکترونیک سازمان تامین اجتماعی تمامی پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک این سازمان (ep.tamin.ir) و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه‌نویسی الکترونیک اقدام کنند.

گفتنی است چنانچه بیمه‌شدگان به مراکزی مراجعه کردند که به هر دلیل امکان تولید نسخه الکترونیک فراهم نبود، پزشک در سربرگ مطب، نام، کدملی و مشخصات بیمار را ثبت و بیمار با مراجعه به مراکز پاراکلینیک خدمات درمانی خود را دریافت می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 17281
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار