شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
لزوم تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای حوزه کشاورزی استان بوشهر
بوشهر- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای حوزه کشاورزی استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده بعد از ظهر جمعه در نشست با شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است که باید همکاری لازم با کشاورزان و فعالان این حوزه انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برنامه‌های سازنده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، تسریع و تسهیل در صدور مجوزها، نوآوری و علمی کردن تولید را لازمه توسعه هر چه بیشتر استان دانست.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، عضویت قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموختگان مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و… در سازمان نظام مهندسی را از ظرفیت‌های استان دانست.

ضرغام حیدریه گفت: برنامه محوری، جدیت و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند زمینه مناسب جهت حضور مؤثر و نقش آفرینی کارشناسان و متخصصان در عرصه تولید را فراهم می‌سازد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به منظور افزایش ضریب نفوذ دانش و مهندسی کردن فرآیندهای تولیدی، کارشناسان آموزش دیده را در مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی نظام‌مند کرده و آمادگی لازم جهت مشاوره و ارائه خدمات در این راستا را دارد.

کد خبر 20282
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار