جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
فاجعه کرونایی در پیش است /وضعیت قرمز در ۸ شهرستان بوشهر
ایسنا/بوشهر با توجه به رشد صعودی و افزایش چند برابری آمار ابتلا به کرونا در استان بوشهر، وضعیت کرونایی شهرستان‌های گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه هم در ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ قرمز شد.

بر اساس گزارش نرم‌افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین‌ماه نیز قرمز شد. بر این اساس شهرستان‌های دیلم، گناوه، دشتستان، بوشهر، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌های دیّر و جم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

این در حالی است که همچنان خبری از محدودیت جدی در ارتباط با حضور کارمندان در ادارات، برگزاری مراسمات و فعالیت واحدهای صنفی وجود ندارد و اکثر فعالیت‌ها مانند سابق جریان دارد و از اسفندماه رسانه‌ها و کارشناسان از وقوع فاجعه کرونایی در استان بوشهر خبر داده بودند و از این بابت ابراز نگرانی کرده بودند. 

به گزارش ایسنا، دیدوبازدیدهای نوروزی، سفرها و پروازها و تورها، شلوغی بازارها و تفریحگاه‌ها، موج چهارم بیماری و حالا قرمز شدن تمامی مراکز استان‌ها نوید روزهای خوبی را نمی‌دهد که مانند همه روزها و ایامی که گذشت امیدواریم برای این وضعیت چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام

کد خبر 21685
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار