شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مردم نتایج تلاش مسئولان را لمس کنند/ لزوم گره‌گشایی از بخش تولید
بوشهر - استاندار بوشهر بر لزوم رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: اقدامات باید به گونه‌ای باشد که مردم آثار و نتایج تلاش مسئولان را لمس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست با مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع‌زدایی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای تحقق شعار امسال خاطرنشان کرد: رفع موانع بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زایی باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه در این مسیر مردم باید آثار تلاش مسئولان را لمس کنند، افزود: برخی از مشکلات در عرصه تولید، مربوط به قوانین و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها است که باید برای اصلاح آن تلاش شود.

وی از اولویت‌های مهم استان به تولید، اشتغال، کارآفرینی و صادرات اشاره کرد و ادامه داد: همکاری همه جانبه برای رفع مشکلات واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی ضروری است.

گراوند خواستار تعیین بازه زمانی مشخص در رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری شد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی استان بوشهر انجام شده است.

حل مشکلات واحدهای کارگری

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست اظهار داشت: به منظور رفع موانع تولید نسبت به شناسایی بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زا که دارای مشکل هستند اقدام شده است.

کریم یاوری از تدوین ۶۵ برنامه برای حل مشکلات واحدهای کارگری و اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: حل مشکلات واحدهای کارگری بر اساس ظرفیت‌های مناطق در دستور کار است.

وی با اشاره به شناسایی مشکلات هزار و ۱۰۰ بنگاه اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید ویژه بر حل مشکلات و رفع موانع این واحدها دارد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کمیته پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی از اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی و تأمین تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان در استان‌ها خبر داد.

کد خبر 21780
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار