یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
برخورد قانونی در انتظار متخلفان دستورالعمل‌های بهداشتی درکرمانشاه
کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از برخورد قانونی با متخلفان دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه اظهار کرد: در شرایط کنونی که وضعیت اکثر شهرستان‌های استان کرمانشاه قرمز کرونایی است، به منظور جلوگیری از شیوع گسترده‌تر بیماری باید دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کرونا به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی استان کرمانشاه حمایت کاملی از دستورالعمل‌های ستاد کرونا این استان دارد، افزود: در این راستا، غیر از مشاغل ضروری گروه یک که می‌توانند در شرایط قرمز کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند، فعالیت سایر صنوف ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین دستگاه قضائی این استان به منظور اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع گسترده‌تر بیماری با همکاری نمایندگان دستگاه‌های متولی نظارت‌های دقیقی بر فعالیت صنوف در پیک چهارم بیماری خواهد داشت.

کرمی ادامه داد: در صورتی که در این ایام واحد صنفی مجاز به فعالیت نباشد، اما همچنان به کار خود ادامه دهد به عنوان تخطی از رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا شناخته شده و با آن واحد صنفی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تخلف واحدهای صنفی ناشی از کوتاهی در انجام نظارت‌ها توسط صنفی است که در زیرمجموعه آن قرار دارند، لذا با صنف مربوط برخورد صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: در این ایام علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت مردم را خطر بیندازند، برخورد خواهد شد.

کد خبر 21822
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار