شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
آرامش در بازار استان بوشهر برقرار شود/ لزوم تامین کالاهای پرمصرف
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تامین کالاهای پرمصرف در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: باید تلاش شود که در همه روزها آرامش در بازار استان بوشهر برقرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: آب یکی از مهمترین مسائل در استان بوشهر است که تلاش شده تا مشکلات این حوزه در استان رفع شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های دهیاری‌ها، معاون عمرانی استانداری، آبفا و فرمانداران در پیشبرد اهداف حوزه آب خاطرنشان کرد: قطع انشعابات آب غیر مجاز و خانه باغ‌ها باید بدون تعارف ادامه یابد تا شاهد کاهش مشکلات آب باشیم.

استاندار بوشهر کمبود سیمان را یکی دیگر از مشکلات استان دانست و ادامه داد: اقدامات مهمی برای حل مشکل سیمان در استان بوشهر انجام شده که امید می‌رود مشکل تأمین، توزیع و عرضه سیمان با قیمت مصوب برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش دورهمی‌های خانوادگی و برپایی مراسم عروسی و ختم بدون رعایت پروتکل بهداشتی باعث گسترش کرونا در استان شده است افزود: همه باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و در صورتی که افرادی توجه نکنند دستگاه قضائی باید با آنها برخورد کند.

گراوند خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و موانع در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری شد و بیان کرد: بخشی از موانع با رفتارهای مدیریتی برطرف می‌شود و بخشی که قانون و بخشنامه‌ها است باید اصلاح شود.

وی خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای برقراری آرامش در بازار شد و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان باید نسبت به تأمین شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و دیگر کالاهای پرمصرف اقدام شود.

کد خبر 21852
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار