شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
حادثه تیراندازی و واژگونی خودرو در دیر ۵ مجروح و مصدوم در پی داشت
بوشهر - حادثه تیراندازی و واژگونی خودرو در شهرستان دیر باعث مصدوم و مجروح شدن پنج نفر شد.

حسین ناظمیان‌پور مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به خبرنگار مهر گفت: با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک خودرو در جاده ساحلی روبروی شاهزاده ابوالقاسم بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیر به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: سرنشینان این خودرو سه کودک چهار و دو ساله و یک خانم ۳۱ ساله بودند که از ناحیه دست، پا و صورت دچار صدمه شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام هادی (ع) دیر انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: همچنین در پی تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی این شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان مقابل بسیج شهر دوراهک گزارش شد.

وی اظهار داشت: در این تیراندازی یک مرد ۳۰ ساله از ناحیه لگن مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته و مجروح شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک به محل حادثه اعزام شد.

ناظمیان‌پور گفت: با حضور تیم فوریت‌های پزشکی دوراهک و پس از انجام کمک‌های اولیه و اقدامات کنترل خونریزی، مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافت.

کد خبر 21887
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار