شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
سه ایده برتر نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ معرفی شد
ایسنا/بوشهر نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ (جشنواره ایده‌پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم‌های نوآور) استان بوشهر، با محوریت دریا، انرژی و صنایع خلاق، به کار خود پایان داد.

فراخوان این رویداد از اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۶ فرودین ۱۴۰۰ ادامه داشت که ۳۷ تیم از سراسر کشور ایده های خود را در آن به ثبت رساندند.

پس از غربالگریی ابتدایی، ایده ها در دو دسته محصول محور و خدمت محور ارزیابی شدند و در نهایت ۱۰ تیم منتخب جهت رقابت در استارتاپ معرفی و کلاس‌های توانمندسازی همراه با ۱۲ منتور حرفه‌ای برای آنان برگزار شد.

در اختتامیه این استارتاپ که به همّت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طی سه روز (۱۸، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه) فعالیت داشت، به هر ۱۰ تیم شرکت کننده فرصت داده شد تا در زمان ۴ دقیقه قالب نهایی ایده خود را به صورت مجازی به داوران ارائه دهند و در انتها نیز پاسخگوی سوالات داوران باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان این رقابت مجازی، تیم مارینا (با ایده پارک تفریحی، درمانی مادر و کودک)، تیم کلینزی (با ایده جمع آوری آنلاین پسماند) و تیم مهرسان سبز (با ایده ساخت و آموزش تزئینات از مواد بازیافتی) مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است به تیم های برتر به ترتیب مبلغ ۳، ۲ و ۱ میلیون تومان تعلق گرفت که علاوه بر این جوایز می توانند از بستر پذیرش و استقرار رایگان در فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی بوشهر و مشاوره رایگان و دائم برای تجاری‌سازی ایده‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام 

کد خبر 21906
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار