شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
افزایش شیوع کرونا در استان سمنان نگران کننده است
سمنان- استاندار سمنان ضمن هشدار درباره شیوع ویروس کرونا، گفت: وضعیت شیوع بیماری در سطح استان با روند صعودی در حال افزایش و نگران کننده است لذا باید بیشتر مراقب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر ظهر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان که به میزبانی سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری در سطح کشور و استان سمنان با روند صعودی در حال افزایش است، تاکید کرد: شرایط امروز ما در استان، شرایط آماده و مطلوبی برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری نیست و نگرانی‌های خود را از طریق ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، به وزیر آموزش و پرورش انتقال خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا، شرایط جدید را برای نظام آموزش و پرورش ما به وجود آورده که بر اساس شرایط، آموزش مجازی با استفاده از تکنولوژی و دانش روز تعمیم داده شد، ابراز کرد: خوشبختانه بر اساس گزارش‌های ارائه شده، میزان قبولی‌های دانش آموزان خوب بوده و نشان از این دارد که توانسته‌ایم این وضعیت جدید، زندگی در شرایط کرونا و نظام آموزشی غیرحضوری را به فرصت تبدیل کنیم.

استاندار سمنان ادامه داد: آموزش به صورت غیرحضوری و وبیناری در شرایط کرونا، به عنوان تجربه و اقدام جدیدی پیش روی معلمان قرار دارد که این افراد نیز باید تلاش داشته باشند تا خود را با این شرایط همسان کرده و با ارائه روش‌های ابتکاری و خلاقانه، این موقعیت را به فرصت تبدیل کنند.

آشناگر افزود: سامانه‌های مطلوبی برای برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری به دور از دغدغه‌های تقلب و تخلف وجود دارد که می‌توان در این مسیر از ظرفیت شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان نیز استفاده کرد؛ ما آمادگی داریم تا مساعدت‌های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار دهیم‌.

کد خبر 22158
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار