جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲
سهمیه بنزین قایق‌های صیادی تعیین‌شده است/ ارائه تسهیلات گاز کشی

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: سهمیه بنزین قایق‌های صیادی این استان و سه استان جنوبی دیگر کشور تعیین‌شده است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: چهار استان جنوبی کشور ملاحظاتی داشتند که به وزیر مربوطه ارسال‌شده تا از شبکه‌های ساماندهی شدن بنزین آن‌ها تأمین شود.

وی با تأکید بر ایجاد سامانه‌های الکترونیکی در تأمین سوخت قایق‌های صیادی تصریح کرد: استفاده از سامانه الکترونیکی بدون شک در روند تأمین سوخت قایق‌ها تسهیل سازی بیشتری دارد.

گراوند با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد نقاط استان بوشهر از شبکه گاز بهره‌مند هستند گفت: باید از این امکاناتی که برای رفاه و آسایش مردم فراهم‌شده در راستای رفع دغدغه و نگرانی با گاز کشی استفاده شود.

وی، با تأکید بر تشویق مردم برای بهره‌مندی از شبکه گاز گفت: شبکه گاز در نقاط مختلف شهری و روستایی ایجادشده که باید مردم در راستای آسایش و رفاه خود از آن استفاده کنند.

استاندار بوشهر گفت: تسهیلات لازم برای عملیات لوله‌کشی داخل منزل ارائه می‌شود و مردم نیز باید از شبکه گاز کشی در راستای رفع دغدغه و نگرانی تأمین سوخت استفاده کنند.

تأمین نفت سفید

گراوند به تأمین نفت سفید پرداخت و بیان کرد: در این راستا بنا بر به درخواست فرمانداران تمهیدات لازم اندیشیده شده ولی با این حال انتظار می‌رود منازلی که شبکه گاز درب منزل آن‌ها ایجادشده اقدام به نصب انشعاب گاز کنند.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد افزود: در این راستا دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد در ساخت واحدهای مسکونی مددجویان گاز کشی باید به‌طور جد در دستور کار قرار دهند.

 استاندار بوشهر با تأکید بر توجه رسانه‌ها برای ترویج استفاده از گاز طبیعی و شبکه گازرسانی گفت: رسانه‌ها باید با معرفی ظرفیت‌های تسهیلاتی پیش‌بینی‌شده به ترغیب هر چه بیشتر شهروندان برای نصب انشعاب گاز تلاش کنند.

گراوند بهترین ابزار برای نظام سلامت اداری را سامانه‌های الکترونیکی دانست و تصریح کرد: این سامانه‌ها در مقابله با فساد و پیشگیری از آن‌ها نقش قابل‌توجهی دارد.

وی با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی آژانس‌های تاکسی تلفنی گفت: دریافت اطلاع فعالان این حوزه در حال انجام است که این مهم تا حصول نتیجه ممکن برای تسهیل سازی در فعالیت آن‌ها پس از افزایش قیمت بنزین پیگیری خواهد شد.

پهلوگیری نخستین کشتی تأمین کالاهای اساسی

استاندار بوشهر با اشاره به پهلوگیری نخستین کشتی تأمین کالاهای اساسی در بندر بوشهر گفت: در رابطه با کشتی حمل کالاهای اساسی بیش از شش سال وارد بوشهر نمی‌شد ولی با رایزنی‌های صورت گرفته اکنون این مهم محقق شد و نخستین کشتی تأمین کالاهای اساسی در بندر بوشهر گرفت.

گراوند تصریح کرد: با فراهم شدن زمینه پهلوگیری چنین کشتی‌هایی در بوشهر اشتغال و تجارت رونق بیشتری می‌گیرد و تحرک خوبی نیز در حوزه حمل‌ونقل ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در لایروبی کانال بندر بوشهر برای پهلوگیری کشتی‌های بالای ۳۰ هزار تنی در اسکله بندر خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی باید خود را مسئول بداند تا لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر هر چه سریع‌تر محقق شود چراکه این پروژه نقش مهمی در رونق اقتصادی استان بوشهر دارد.

کد خبر 23

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار