پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
واریز ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای مددجویان زلزله‌زده گناوه
نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه گفت: این سازمان، کمک هزینه معیشتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ۱۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه واریز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا کاظم‌زاده از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است و میزان خسارات وارده به منازل و اثاثیه مددجویان درحال بررسی است.

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اعلام برآوردهای اولیه بهزیستی از خسارات وارده به این مناطق، اعلام کرد: از مجموع ۳۵۰ خانوار خدمت‌گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده تاکنون ۳۳ خانوار دچار آسیب شده‌اند؛ همچنین چهار نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

به گزارش ایرنا، زمین‌لرزه‌ای یکشنبه ۲۹ فروردین‌ماه به بزرگی ۵.۹ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۱:۱۱:۵۰ مرز استان‌های بوشهر و فارس حوالی بندر گناوه را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بود. کانون اصلی این زمین لرزه منطقه‌ای در ۲۸ کیلومتری بندر گناوه، ۳۱ کیلومتری بندرریگ و ۴۱ کیلومتری شهر شبانکاره (شهرستان دشتستان) بوده است.

کد خبر 23063
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار