جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
نگران تجمعات در استان بوشهر هستیم/لزوم پرهیز از حضور در دورهمی‌ها
بوشهر - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر لزوم پرهیز از حضور در دورهمی‌ها گفت: برای کنترل شیوع کرونا در استان بوشهر باید تجمعات کاهش یابد.

عبدالمحمد خواجه‌ئیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارند و انتظار می‌رود همچون گذشته در آگاه‌سازی مردم برای پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه حفظ فاصله اجتماعی از مهمترین اقدامات برای کنترل شیوع کرونا است، تصریح کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش چشمگیر سرایت‌پذیری بیماری کرونا در مقایسه با قبل خبر داد و افزود: تجمعات غیرضروری و تماس‌های افراد با یکدیگر در این شرایط باید به حداقل برسد.

وی کاهش تماس افراد جامعه با یکدیگر را عامل مهمی برای مهار ویروس کرونا دانست و خاطرنشان کرد: همه افراد باید این بیماری را جدی بگیرند چرا که سهل‌انگاری باعث گسترش آن می‌شود.

خواجه‌ئیان با ابراز نگرانی از برگزاری تجمعات، اضافه کرد: از همه مردم، اصناف، مشاغل بخش خصوصی و اماکن مذهبی درخواست داریم همکاری خود را با حوزه سلامت استان بیش‌ازپیش ادامه دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدیران و مسئولان سازمان‌ها و ادارات بر اساس دستورالعمل‌های جدید ابلاغ‌شده با آگاهی کامل نسبت به مسئولیت و وظایف خود نسبت به اجرا و نظارت دقیق بر ضوابط بهداشتی اقدام کنند.

کد خبر 23068
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار