پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
بانک‌های استان بوشهر قدم‌های موثرتری برای رفع مشکلات مردم بردارند
بوشهر- استاندار بوشهر خواستار تسهیل‌گری بانک‌ها در گره‌گشایی در مسیر تولید شد و گفت: بانک‌های استان بوشهر قدم‌های موثرتری برای رفع مشکلات مردم بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: هر کسی که مسئولیتی می‌گیرد وظیفه دارد که برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و گره‌گشایی از مشکلات در دستور کار باشد.

وی یکی از مأموریت‌های بانک‌های استان بوشهر را گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصادی صورت گیرد و بانک‌ها وظیفه مهمی در این زمینه دارند.

استاندار بوشهر خواستار تسهیل‌گری بانک‌های استان بوشهر در بخش اشتغال روستایی و بازسازی، نوسازی و مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده از حوادث شد و افزود: سیل دشتستان یکی از این حوادث است که بانک‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه دولت اعتبارات و بودجه‌ای را تصویب و بر عهده بانک‌ها گذاشته است، افزود: در این شرایط بانک‌ها باید تسهیل گری کنند نه اینکه مشکلی را بر دوش مردم آسیب دیده اضافه کنند.

گراوند با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، پیشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها خواستار تلاش همگانی برای تقویت تولید و رفع موانع این بخش در استان بوشهر شد.

وی به وضعیت سخت بیماری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تنها راه عبور از این وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که ادارات و خصوصاً بانک‌ها که محل حضور ارباب رجوع هستند وظیفه مهمی دارند.

استاندار بوشهر استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری را ضروری دانست و تاکید کرد: برای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت پروتکل بهداشتی در شعب بانک‌ها ضروری است.

کد خبر 23073
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار