جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
منازل تخریبی زلزله گناوه نیمه نخست امسال نوسازی می‌شود
بوشهر- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: واحدهای مسکونی تخریب شده در روستاهای زلزله‌زده گناوه، تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله مهدیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین سال ۱۳۹۸ شاهد جاری شدن سیل در ۲۵ استان بودیم و خسارت‌های فراوانی به مردم وارد شد.

وی تصریح کرد: بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده سیل در سیستان و بلوچستان، هرمزگان، زلزله یاسوج و آذربایجان شرقی و غربی در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت و بخشی از آنها ساخته و تحویل شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: بیش از ۶۸ هزار واحد مسکونی در جریان سیل در ۲۵ استان تخریب شد که بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت و پس از نوسازی تحویل صاحبان آنان شد.

مهدیان از بازسازی ۵۰ درصدی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده سیل استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اضافه کرد: در سیل استان سیستان و بلوچستان حدود ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی تخریب شد که تاکنون ۵۰ درصد آن بازسازی شده است و بازسازی واحدهای مسکونی حادثه‌دیده در سیستان و بلوچستان در نیمه نخست امسال تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب‌شده در آذربایجان شرقی و غربی آغاز شد و در مجموع ۶۵ هزار واحد مسکونی دیگر مربوط به سایر حوادث تکمیل‌شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۸ هزار میلیارد تومان برای بازسازی واحدهای مسکونی تخریبی در حوادث گوناگون در قالب تسهیلات و کمک‌های بلاعوض تأمین و پرداخت‌شده است.

کد خبر 23104
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار