جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
خسارت زلزله به روستائیان محروم گناوه /همه مسئولان باید پای کار بیایند
ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر در مجلس گفت: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و تاسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی باید در زمان وقوع حوادث نظیر زلزله مضاعف‌تر شود.

عبدالکریم جمیری در بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده شهرستان گناوه عنوان کرد: از اولین ساعات وقوع زمین لرزه از طریق مسئولان استان و شهرستان در جریان اوضاع و احوال مردم و خسارتی که وارد شده قرار گرفتم و برای جبران خسارت و تسریع در کمک رسانی به آسیب دیدگان با رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و جانبازان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مذاکراتی صورت گرفت و به زودی این کمک ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در ادامه پیگیری ها برای شنیدن حرف دل مردم و مشاهده میدانی وضعیت مناطق زلزله زده طی دو روز از روستاهای تاج ملکی، اسلام آباد و بهمنیاری شرقی و غربی، شول، گمارون، کلر و کمالی بازدید به عمل آمد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بیان کرد: باید شکرگزار درگاه الهی باشیم که در حادثه ای با این حجم و مقیاس، مردم خسارت جانی ندیده اند و بیشتر خسارات مادی است. برای جبران این خسارات که اکثرا دامنگیر مردم مناطق روستایی و کم برخوردار شده همه مسئولین باید آستین همّت بالا بزنند.

جمیری با تقدیر از همه گروه های جهادی و مسئولان محلی، استانی و ملی که از بدو حادثه با مردم همراهی کردند، اظهار کرد: همه ما مسئولان وظیفه داریم در قبال مردم که همیشه پای نظام و انقلاب بوده‌اند، خدمتگزار صدیقی برای آنان به ویژه در زمانی که دچار مشکل می‌شوند، باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و تاسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی باید در زمان وقوع حوادث نظیر زلزله مضاعف‌تر شود. در این ارتباط رایزنی و پیگیری‌های لازم با شرکت‌های نفتی منطقه به عمل خواهد آمد و انتظار داریم آنها نیز در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: آنالیز و ارزیابی دقیقی از وضعیت مناطق زلزله زده در دست انجام است که پس از جمع بندی، برنامه ریزی برای جبران خسارت‌ها انجام می‌شود.

در این بازدیدها علاوه بر نماینده شمال استان بوشهر در مجلس، مدیرکل آبفا استان بوشهر، فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس آبفا شهرستان گناوه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

کد خبر 23122
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار