جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
دولت عملکرد ضعیفی در مدیریت بیماری کرونا داشته است
بوشهر - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عملکرد ضعیفی در مدیریت بیماری کرونا داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت مدیریت کرونا در کشور بسیار ضعیف است و رئیس جمهور با تصمیمات غیرکارشناسی این وضعیت را رقم زده است.

وی با انتقاد از تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: راه‌حل‌های خیلی خوبی برای کنترل کرونا وجود داشت ولی رئیس جمهور به تذکرها و راهکارهای کارشناسان و وزارت بهداشت عمل نکرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش برای روی کارآمدن یک دولت توانمند و کارآمد تاکید کرد و ادامه داد: باید کشور از این وضعیت نجات یابد و راهکار آن هم یک دولت انقلابی و قوی است.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت اداره کشور که هر روز شاهد کمبود یکی از کالاهای اساسی در کشور هستیم صحیح نیست، افزود: در این کشور نباید این همه فقیر و نیازمند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و… داشته باشیم.

رضایی بیان کرد: علی‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور و تصمیمات اشتباهی که رئیس جمهور در زمینه‌های مختلف داشته است، استیضاح رئیس جمهور را در این شرایط به نفع مردم و کشور نمی‌دانم.

وی با اشاره به اینکه استیضاح رئیس جمهور به مصلحت نیست، ادامه داد: در آستانه انتخابات هستیم و اگر رئیس جمهور استیضاح شود باز هم ۵۰ روز معاون اول امور را در دست خواهد داشت که تغییری ایجاد نمی‌شود و دوباره به انتخابات می‌رسیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس استیضاح رئیس جمهور را در شرایط کنونی بسیار پرهزینه دانست و گفت: در این شرایط چاره‌ای نداریم جز اینکه روزهای باقی‌مانده این دولت را تحمل کنیم تا این روزهای تلخ هم تمام شود.

کد خبر 23127
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار