پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کالاهای پرمصرف ماه رمضان، زیر ذره‌بین استاندارد بوشهر
بوشهر- مدیرکل استاندارد استان بوشهر از تشدید نظارت‌های این اداره طی ماه رمضان بر روی کالاهای پرمصرف خبر داد.

محمدرحیم بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح طاها ویژه ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته توسط کارشناسان این اداره کل در سطح بازار استان بوشهر در حال انجام است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استانداردها) یکی از اقدامات برجسته سازمان ملی استاندارد در سطح کشور است که در زمینه بازرسی و نمونه‌برداری از کالاهای مشمول استاندارد اجباری به انجام می‌رسد.

بهره‌مند از انجام ۷۷۰۰ بازرسی از مراکز توزیع و عرضه استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح طاها در ماه مبارک رمضان به منظور آزمون و کنترل کیفی کالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده‌های لبنی، قند، شکر، روغن سرخ کردنی، آرد گندم و چای سیاه صورت می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تأکید بر اینکه سلامت و کیفیت فرآورده‌های غذایی نقش مهمی در سلامت روزه‌داران عزیز دارد عنوان کرد: با نمونه‌برداری از این فرآورده‌ها از سلامت آنها اطمینان حاصل می‌شود و مردم می‌توانند با فراغ بال بیشتری خرید خود را انجام دهند.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: همانند گذشته به کلیه مصرف‌کنندگان عزیز توصیه می‌کنم برای بررسی اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از وضعیت پروانه، نوع محصول، نام واحد تولیدی و… مطلع شوند.

کد خبر 23154
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار