جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در گناوه برگزار شد
گناوه-ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان با ماه مبارک رمضان با توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه صبح شنبه در حاشیه برگزاری این مرحله از رزمایش مواسات که در مصلای جمعه گناوه با حضور فرماندار گناوه برگزار شد گفت: ماه رمضان ماه سراسر برکت و معنویت است که موجب تقویت همدلی و وحدت مردم برای همیاری و مشارکت در امور خیریه و دستگیری از محرومان می‌شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: ششمین رزمایش مواسات و همدلی همزمان با ماه مبارک رمضان در مصلی جمعه گناوه برگزار شد و در این رزمایش با کمک خیرین به ویژه مؤسسه آبشار عاطفه گناوه یک هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته با فرمان رهبری در خصوص برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه بانک جامع اطلاعاتی نزدیک به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه شناسایی و تشکیل شد که امسال نیز روستاها به آن اضافه می‌شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: علی رغم مشکلات متعدد اقتصادی مردم گناوه و تعطیلی بازار این شهر که ناشی از شیوع کرونا است، خیرین شهرستان مشارکت چشم گیری در امور خدا پسندانه داشتند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان تلاش می‌شود ضمن شناسایی نیازمندان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نهاد امامت جمعه کمک‌های معیشتی بین ۳ هزار خانوار نیازمند شهرستان گناوه در شهر و روستاها توزیع شود.

وی در پایان تاکید کرد: این کمک‌ها از طریق مساجد محلات و تشکل‌های مردم نهاد در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد خبر 23161
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار