پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
معرفی ۶ داماد و ۸ ورثه متوفی به علت عدم رعایت پروتکل‌ها به مراجع قضایی
ایسنا/بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: از زمان اجرایی شدن محدودیت‌ها در شهرستان دشتستان ۶ داماد و ۸ ورثه متوفی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. 

ماریا خویش دوست با اشاره به وضعیت بیماری کووید۱۹ و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و خیز چهارم این بیماری و قرار گرفتن شهرستان دشتستان در وضعیت قرمز، بازرسی و نظارت‌ها توسط بازرسان بهداشت محیط شدت یافته است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام گرفته در شهرستان دشتستان مشخص گردید، دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در مراسم ختم از مهمترین عوامل در سیر صعودی این بیماری بوده است.

این مسئول عنوان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دادستان شهرستان، از نیمه دوم فروردین‌ماه تاکنون ۶ داماد و ۸ ورثه متوفی که اقدام به برگزاری مراسم با تجمع بیش از ۲۰ نفر نموده‌اند، به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان اینکه در راستای حفظ و تأمین سلامت شهروندان، با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، با متولیان و برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد قضایی و قانونی می‌شود.

ماریا خویش دوست تصریح کرد: در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال دوباره محدودیت‌های اجتماعی و طرح‌های سخت‌گیرانه‌تر برای مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: شهروندان جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان از شرکت در هرگونه مراسم و دورهمی پرهیز نمایند تا بتوانیم با قطع زنجیره انتقال این بیماری را کنترل نماییم.

انتهای پیام

کد خبر 23162
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار